סביבת עבודה שתחזיר לכם את השליטה לידיים
- Home Edition
- 20 ביוני 2021
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 25 בנוב׳ 2021
במיוחד עכשיו בתקופה שכולנו הבנו שהבית שלנו צריך להשרות עלינו סביבת חיים נעימה ומסודרת
זה הזמן להפוך אותו למקום שישרת אותנו ולא להיפך!
ברגע שהקורונה פרצה לחיינו היא אילצה אותנו לשלב את המשפחה והקריירה שלנו למקום אחד,
מה שגרם אצל משפחות רבות לבלאגן במרחב הפרטי וכמובן בראש.
לסדר חשיבות רבה על חיינו הפרטיים והמקצועיים וכאשר החלל שסביבנו מסודר זה אוטומטית משרה עלינו רוגע
פנימי והראש שלנו פנוי ומרוכז בדברים שחשובים לנו במקום להיות עסוק בחיפוש מתמיד ובעצבים הנובעים מחוסר התמצאות בחלל וחוסר שקט פנימי המפריע לנו לריכוז בעבודה.

אז אני הולכת לתת לכם את השלבים המדוייקים והחשובים ביותר כאשר אתם מתחילים במהפך הביתי, ומחליטים שאתם הופכים אותו לפרקטי, אסתטי ויעיל לעבודה, כזה שגם תצליחו לשמור עליו מבחינת סדר לטווח הארוך ושיחזיר לכם את השליטה על הבית שכבר הפך למשרד הקטן שלכם.
5 השלבים לסידור משרד פרקטי ואסתטי במיוחד:
1.השלב הראשון הוא כמובן האווירה החיובית, שימו לכם מוזיקה שאתם אוהבים, כייפית ומשוחררת שתכניס אתכם לצד האקטיבי שבכם.
וכך המשיכו לבחירת החלל הראשון שאיתו תתחילו בפרוייקט הסידור של המשרד שלכם, לדוגמא: ארון הספרים, מסמכים וקלסרים או מגירת כלי הכתיבה והאביזרים השונים שבחלל.
בחרו את החלל שאיתו הכי קל לכם, ולאט לאט עם הקצב המשיכו לאייזורים שיותר מאתגרים אתכם.
2. שלב ניקוי הארון, הוציאו את כל הפריטים החוצה ונקו את החלל שבחרתם לתחושה נקייה וחדשה.
כשהחלל יהיה ריק מתוכן ונקי, זה יעזור לכם לראות ולהבין כיצד אתם הולכים להפוך אותו לפרקטי יותר מבחינת מיקום מחושב יותר של הפריטים וכך תתחילו להרכיב את הארון שלכם בצורה יעילה וחכמה הרבה יותר.
3. שלב מיון הקטגוריות והניפוי, את כל הפריטים שהוצאתם הניחו לפי קטגוריות מסודרות, את הפריטים שאין לכם צורך, כבר אינם חדשים, לא ממלאים בכם תחוטשת אושר ושמחה יותר, או שפשוט כבר אינכם עושים בהם כל שימוש כבר כמה שנים וסתם תופסים לכם מקום ואבק , העבירו למישהו אחר שייהנה מהם או זירקו לפח אם כבר ממש לא רלוונטי.
4. עכשיו שלב האחסון, העזרו בקופסאות של HomÉdition ותתחילו להרכיב לכם את החללים לפי סוג התוכן, מידות החלל והנוחות שלכם. אם מדובר בספרים סדרו לפי צבעים לאווירה מחודשת ,מלאת סטייל ונוחה בהרבה לשמירת הסדר לטווח הארוך, את המגירות רשתו עם "קולקציית שרי" שיתאימו בדיוק לכל גודל המיגרות שלכם,
*טיפ חשוב*- הוציאו את חפציכם מהאריזות שלהם ובכך תחסכו מקום בתוך המגירה והניחו בתוך "קופסאות שרי" לפי כמות וגודל המוצר.
במדפים תוכלו להשתמש גם ב"קולקציית ביז", קופסאות שקופות בעלות ידיות נוחות לשליפה מהארון, שיעזרו לכם לתחום את הדברים לפי קטגוריות.
5. שלב העריכה, התחילו למקם את הפריטים בתוך הקופסאות לפי הקטגוריות שיצרתם.
הקפידו למקם את הקטגוריות השימושיות יותר במקום קרוב ונגיש לכם בגובהה העיניים, ואת החפצים הפחות שימושיים במדפים הגבוהים והנמוכים לפי היגיון הנוחות שלכם. אל תחששו לשחק עם זה כמה פעמים עד שאתם מגיעים לתוצאה הנכונה, זה לוקח זמן והמון מחשבה בשביל להגיע לתוצאה המדוייקת לכם.
אז קדימה, מחכה לתמונות של המשרדים הביתיים שלכם, וגם לאלו שכבר מזמן חזרו למשרד, גם אתם מוזמנים ליזום ולשדרג לכם את מרחב העבודה גם שם, תאמינו לי שאתם מייד תרגישו בהבדל!
מאחלת לכם המון בהצלחה, ים של אווירה חיובית וכמובן תמיד פה לכל שאלה שנתקלתם בה בדרך!
נשיקות,
אן סגל
HomÉdition


Comments